צה"ל השמיד מנהרת טרור של החמאס שחדרה לשטח ישראל

קובי פינקלר No Comments on צה"ל השמיד מנהרת טרור של החמאס שחדרה לשטח ישראל

צה״ל השמיד מנהרת טרור של חמאס שחדרה לשטח מדינת ישראל למרחק של כ-500 מטר באזור עין השלושה. לטענת צה״ל, המנהרה לא שימשה לטבח ב-7 באוקטובר ונשלטה בתצפית ובאש לאורך המלחמה. במקביל, בליל שבת חוסל אכרם סלאמה, בכיר במנגנון ביטחון הפנים של חמאס, שעסק בקידום פעולות טרור משמעותיות נגד ישראל

צילום: דובר צה"ל
18:27
30.04.24
איתי גדסי No Comments on איזנקוט מאשים: "חברי קבינט מפעילים סחיטה באיומים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צה״ל חושף: הושמדה מנהרה התקפית של חמאס שחדרה לשטח מדינת ישראל למרחק של כ-500 מטר באזור עין השלושה. מדובר על מנהרה שהתגלתה עם הקמתו של המכשול התת קרקעי בשנת 2019. במסגרת הקמת הקיר התת קרקעי, הוחלט שלא להשמיד את המנהרה.

לטענת צה״ל, המנהרה לא שימשה לטבח ב-7 באוקטובר ונשלטה בתצפית ובאש לאורך המלחמה.

הכתב הצבאי דורון קדוש כתב בכעס: "צה״ל שיקר במשך 5 שנים לציבור הישראלי, ובאופן ספציפי לתושבי עוטף עזה, ואמר מפורשות אינספור פעמים בתדרוכים ומפגשים שונים שאין יותר מנהרות שחודרות מעזה לשטח ישראל. אפשר להבין למה רצו לשמור בסוד את הסיפור, כדי לייצר הצלחה מבצעית, אבל אי אפשר להתעלם מהשקר שנמשך שנים ועכשיו מתגלה. לא ברור מי קיבל את ההחלטה לשקר כך לציבור אז ב-2019, אבל רבים בצמרת צה״ל המשיכו ותחזקו את השקר מאז. עכשיו, כשתושבי עין השלושה מגלים שמנהרת חמאס הגיעה כל כך קרוב אליהם, כך צה״ל מבקש לשקם את האמון שנפגע אנושות ב-7.10?".

ובליל שבת: לוחמי גבעתי נלחמים בשכונת ׳אל אמל׳ בחאן יונס. הלוחמים פושטים ומשמידים תשתיות טרור של האויב, במהלכן איתרו והשמידו מחסן אמצעי לחימה ויותר מ-40 מטענים וטון חומרי נפץ. הלוחמים נתקלים במחבלים רבים בהיתקלויות פנים מול פנים; באחת ההתקלויות, הכוח זיהה 4 מחבלים שחוסלו.

צה״ל ושב״כ חיסלו את אכרם סלאמה, בכיר במנגנון ביטחון הפנים של חמאס, שעסק בקידום פעולות טרור משמעותיות נגד מדינת ישראל.



0 תגובות